Oldboys

Som tidligere år deltager HB´s ”gamle drenge” i oldboysturneringen under Østjysk Old Boys (ØOB), men i år har vi også et hold med i DBU’s oldboys turnering.

For old boys gælder det først og fremmest om at holde sig i gang med det spil, som har fyldt så meget af tiden siden vi var unge knægte, og som vi alle nærer en eller anden passion for. Det er ikke længere ambitionen om at være de bedste, der driver os, men nok så meget det at være en del af et holdfællesskab og så legen med den runde kugle. Af og til oplever vi ovenikøbet at fordums færdigheder ikke helt er glemt og spillet går op i en højere enhed. Så ved vi hvorfor vi løber rundt i korte bukser efter en bold!

Og så skal vi heller ikke glemme det sociale element både før og efter kampene.
I 2016 deltager vi i turneringen med 4 hold. Og selvfølgelig kan vi bruge nye friske kræfter. Så sidder der nogen derude, der har lyst til at genoptage fodboldkarrieren så kontakt en af holdlederne.

Kontakt til HB old boys:

32 år (DBU) Klaus Jepsen 2252 2022

45 år John Degn Jakobsen 6178 4296

50 år Flemming Lehm 2078 6731

55 år Søren Bøjer 2999 5308

VIGTIG INFORMATION TIL GAMLE SÅVEL SOM NYE MEDLEMMER!!

Opstart på græs er indtil videre udsat til 15. april 2018
spørgsmål vedrørende dette til undertegnede

På Hasle Boldklub vegne
Brian Rasmussen